Spoločnosť Daimler spustila v nemeckom a anglickom jazyku medzinárodný internetový portál sociálnej televízie www.MYVAN.com. Určená je najmä pre živnostníkov a priaznivcov vanov. Pre doplnenie jej služieb, ďalšie šírenie obsahu a komunikáciu so záujemcami využíva i sociálne siete Facebook, YouTube, Twitter, či flickr.
„S portálom MYVAN chceme zriadiť kvalitnú, z pohľadu značiek neutrálnu a medzinárodnú platformu s charakterom služieb a zábavy. Zároveň aj konkrétne pomáhať v zdolávaní každodenných výziev ponukou správneho prepravného riešenia. MYVAN bude živnostníkom, ktorí sú vo svojom zvyčajnom pracovnom dni konfrontovaní s témou prepravy poskytovať udržateľnú pridanú hodnotu," objasňuje Andreas Burkhart, zástupca divízie Mercedes-Benz Vans, ktorá tento internetový portál iniciovala a prevádzkuje.
Platforma MYVAN obsahuje filmy, fotoseriály a texty. Používateľom tento internetový portál poskytuje tiež spätnú väzbu. Tá je možná aj prostredníctvom uvedených sociálnych sietí šíriacich jeho obsah. K zverejneným príspevkom tak môžu záujemcovia prispievať svojimi stanoviskami i priamo k nim pridávať svoje názory.
Cieľom portálu MYVAN je informovať používateľov o novinkách a trendoch zo sveta transportérov, respektíve úžitkových vozidiel. Tiež poskytovať najlepšie príklady z praxe, tipy a triky, slúžiť tak živnostníkom a podporovať ich počas pracovných dní pri trvalom a úspešnom napredovaní podnikania.