ŠKODA v novembri zvýšila tempo

0
0
0
s2smodern

Najpredávanejším modelom Škody je Octavia.Rok 2013 je synonymom doteraz najväčšej modelovej ofenzívy v 118 ročnej histórii podniku.

Od januára do novembra 2013 dodala ŠKODA zákazníkom po celom svete 850 700 automobilov (v rovnakom období minulého roka to bolo 873 000 vozidiel, čo predstavuje pokles o 2,6 %). Počet prijatých objednávok vozidiel ŠKODA sa naďalej vyvíja pozitívne a v novembri opäť prekročil minuloročnú úroveň.
V posledných týždňoch roka 2013 ŠKODA naďalej zvyšuje tempo. Vďaka ôsmim novým alebo inovovaným modelom je rok 2013 pre značku ŠKODA skutočne silným rokom. „Rok 2013 je synonymom doteraz najväčšej modelovej ofenzívy v 118 ročnej histórii podniku," povedal Werner Eichhorn. Najnovším prírastkom českej automobilky je štart výroby kompletne inovovaného modelu Yeti v Číne. Toto obľúbené kompaktné SUV schádza z linky vo verzii špeciálne prispôsobené požiadavkám miestneho trhu. Automobilka tento rok realizovala po celom svete dvanásť nábehov výroby a osem medzinárodných uvedení noviniek na trh.
Na Slovensku značka ŠKODA dodala zákazníkom 1 205 vozidiel, čím si zabezpečila trhové prvenstvo s podielom 21,26 %.

Dodávky vozidiel značky ŠKODA zákazníkom v novembri 2013 (v kusoch, zaokrúhlené, po modeloch; +/- v percentách voči rovnakému mesiacu predchádzajúceho roka):

- ŠKODA Octavia (30 800; -6,0%)
- ŠKODA Fabia (14 500; -25,2%)
- ŠKODA Superb (7 100; 22,0%)
- ŠKODA Yeti (8 800; +30,1%)
- ŠKODA Roomster (2 900; +7,4%)
- ŠKODA Rapid (14 600; +475,1%)
- ŠKODA Citigo (predaj len v Európe: 3 300; -29,6%)

ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl