Úspešný prvý Deň otvorených dverí VW

0
0
0
s2smodern

Výherkyni Monike Kubalíkovej odovzdal hlavnú cenu marketingový a PR manažér VW Marek Chovanec.Volkswagen zorganizoval prvý Deň otvorených dverí v histórii značky na Slovensku. Akciu hodnotia veľmi pozitívne predajcovia aj návštevníci.


Prvý Deň otvorených dverí ako nová forma komunikácie značky Volkswagen na Slovensku s koncovými zákazníkmi sa uskutočnil v piatok 20. júna a v sobotu 21. júna. Ťažiskom podujatia, na ktorom sa podieľali všetci 24 autorizovaní predajcovia Volkswagen, bola prezentácia najčerstvejších noviniek značky – inovovaného malého modelového radu Polo a nového kompaktného vanu Golf Sportsvan. Návštevníci pri tom mohli absolvovať testovacie jazdy aj na ďalších modeloch Volkswagen.
Na akcii s bohatým sprievodným programom sa zaregistrovalo celkovo 1800 návštevníkov, z ktorých sedem vyžrebovaných získalo hodnotné ceny. Prvou cenou bol poukaz na dovolenku v hodnote 1500 eur podľa vlastného výberu. Tri druhé ceny predstavovali digitálne fotoaparáty Canon a tri tretie ceny tablety Apple iPad. Prvú cenu vyhrala Monika Kubalíková z Kysuckého Nového Mesta, ktorá sa na Dni otvorených dverí zúčastnila u predajcu Galimex Žilina. Tam jej aj 2. júla zástupcovia importérskej spoločnosti Porsche Slovakia slávnostne odovzdali výhru.


ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl

Používaním stránok prevádzkovateľa AUTO BUSINESS MEDIA s.r.o. súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.