Každý štvrtý mladý Európan si robil „selfie" za volantom

0
0
0
s2smodern

Selfie za volantom si robia najčastejšie britskí vodiči.Každý štvrtý mladý vodič si robil „selfie" fotografiu za volantom, z čoho polovica sa priznala k fotografovaniu počas jazdy. Štvrtina z opýtaných dokonca počas šoférovania posielala príspevok na sociálnu sieť alebo si prezerali stránky sociálnych sietí.


Ukázal to prieskum na vzorke 7 000 používateľov smartfónov vo veku 18 až 24 rokov z rôznych krajín Európy, sponzorovaný spoločnosťou Ford.
Autoportrét zhotovený pomocou smartfónu, tzv. „selfie" za volantom si robia najčastejšie britskí vodiči; ale aj takmer každý rumunský vodič už fotografoval vo vozidle a viac ako tretina nemeckých šoférov používa sociálne siete za volantom.
Mladí muži majú najväčšiu tendenciu ignorovať riziká. Takmer všetci opýtaní vodiči priznali, že si uvedomujú nebezpečnosť takéhoto konania.
Spoločnosť Ford teraz v rámci svojho voľne prístupného školiaceho programu Ford Driving Skills for Life upriamuje pozornosť na riziká používania smartfónov za volantom.
Podľa prieskumu sa fotografovanie „selfie" počas jazdy štatisticky vyskytuje najviac medzi britskými vodičmi (33 %), v Nemecku je to potom 28 %, vo Francúzsku 28 %, v Rumunsku 27 %, v Taliansku 26 %, v Španielsku 18 % a v Belgicku 17 % vodičov.
Aplikácie alebo webové stránky sociálnych sietí najviac používajú nemeckí vodiči (35 %), za ktorými nasledujú britskí vodiči (32 %), belgickí (26 %), rumunskí (25 %), francúzski (23 %), talianski (21 %) a španielski vodiči (8 %).

ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl

Používaním stránok prevádzkovateľa AUTO BUSINESS MEDIA s.r.o. súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.