Prvý viacúčelový ľahký úžitkový automobil Hyundai, vyvinutý špeciálne pre európsky trh, bude k dispozícii v troch verziách: ako skriňová dodávka, autobus na prepravu osôb a plošinový valník.
Konštruktéri sa pri vývoji modelu H350 sústredili na šesť hlavných oblastí: účinnosť, celkovú hodnotu, prepravnú kapacitu, bezpečnosť, spoľahlivosť a výkonnosť. Hyundai mal dlho na trhu svoju dodávku H-1, no tvrdí, že nový model H350 prekonáva svojich hlavných konkurentov od európskych výrobcov úžitkových automobilov, čo mu dáva dobré šance osloviť nových zákazníkov v segmente.
H350 dizajnom nadväzuje na modernú rodinnú estetiku automobilov Hyundai zavedenú pri osobných automobiloch svojim charakteristickým, aerodynamickým dizajnom. Agilné jazdné vlastnosti a dobrá ovládateľnosť v kombinácii s komfortom a stabilitou poskytujú vodičom jazdnú charakteristiku porovnateľnú s osobným automobilom.
Vďaka použitiu špeciálnej ocele vysokej pevnosti na karosérii má Hyundai H350 vynikajúce deformačné charakteristiky pri náraze, čo spolu so sofistikovanými bezpečnostnými prvkami zaručuje vysokú mieru ochrany vodiča a spolujazdcov pri nehode. Okrem toho Hyundai v modelovom rade H350 prináša mnohé technológie zvyšujúce komfort z osobných automobilov do segmentu ľahkých úžitkových vozidiel.
Štvorvalcové turbodiesle s objemom 2,5 litra, montované štandardne so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, poskytujú veľký krútiaci moment, vďaka ktorému H350 môže prepravovať náklad s hmotnosťou do 1,5 tony vo svojom priestrannom nákladnom priestore (3780 x 1795 x 1955 mm). Vozidlo okrem toho môže ťahať brzdený príves s hmotnosťou do 2,5 tony.
Rozmery nákladného priestoru umožňujú prepravu až piatich štandardizovaných Euro-paliet. Celkový objem nákladného priestoru je až 12,9 m3.
Vo vyhotovení ako autobus na prepravu osôb môže byť v kabíne maximálne 15 sedadiel. Pri dverách v strede sa na rozdiel od konkurentov dá objednať elektricky vyklápaný schodík, uľahčujúci nastupovanie a vystupovanie. Hyundai H350 má ako autobus dĺžku kabíny (3738 mm) a hĺbku batožinového priestoru (540 mm) na špičke triedy, veľký odstup sedadiel (798 mm) zaručuje vysokú mieru komfortu pasažierov.
Štvorvalcový turbodiesel 2,5 litra je k dispozícii v dvoch výkonových modifikáciách so štandardným výkonom 110 kW (150 k) a zvýšeným výkonom 125 kW (170 k). Jednotlivé verzie poskytujú maximálny krútiaci moment 273 a 422 Nm. Predné kolesá sú nezávisle zavesené na tlmičových vzperách McPherson, zadná pevná náprava je odpružená pozdĺžnymi poleliptickými listovými pružinami z kompozitového materiálu.
Auto je vybavené asistenčným systémom VDC (Vehicle Dynamic Control system), zahŕňajúcim aj protiblokovací systém ABS a elektronický stabilizačný systém ESC.