Úspech pre Hyundai v súťaži Automotive Brand Contest 2014

0
0
0
s2smodern

Ťažiskom dizajnu štúdie Intrado je funkčnosť a využiteľnosť, vyjadrená ľahkými materiálmi a kontrastnými farbami.Hyundai získal dve prestížne ocenenia v medzinárodnej súťaži značiek a dizajnu Automotive Brand Contest 2014.


Odborná porota vybrala novú limuzínu Genesis ako víťaza v kategórii exteriéru. V kategórii štúdií si víťazstvo odniesol Hyundai Intrado. Slávnostné odovzdanie cien sa uskutočnilo na práve prebiehajúcom parížskom autosalóne 2014.
Súťaž Automotive Brand Contest, ktorá sa koná každoročne od roku 2011, organizuje Nemecká rada pre dizajn. Táto organizácia, založená v roku 1953, je jedným z popredných svetových centier pre komunikáciu a transfer poznatkov v oblasti dizajnu. Pri súťaži medzinárodná porota expertov posudzuje a oceňuje najlepší dizajn produktu a produktovú komunikáciu v 10 rozličných kategóriách a štyroch osobitných kategóriách.
Nový Hyundai Genesis už v tomto roku získal dve ďalšie prestížne ocenenia: iF Product Design Award 2014 a Red Dot Design Award 2014.
Centrálnym komponentom vozidla je extrémne ľahký karbónový rám, konštruovaný s využitím nových výrobných techník. Intrado má inovatívny pohon palivovým článkom na vodík. Na prednej časti karosérie sedanu Genesis má šesťuholníková maska chladiča nový tvar a vyhotovenie v matnom chróme.







ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl

Používaním stránok prevádzkovateľa AUTO BUSINESS MEDIA s.r.o. súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.