Matúš Paľa šéfom značiek Peugeot, Citroën a DS na Slovensku

0
0
0
s2smodern

Matúš Paľa prevzal okrem Peugeotu aj riadenie značiek Citroen a DS.Doterajší generálny riaditeľ značky Peugeot Matúš Paľa bol s účinnosťou od 10. októbra menovaný aj do pozície generálneho riaditeľa značiek Citroën a DS na Slovensku.


Olivier Cade, doterajší generálny riaditeľ spoločnosti Citroën Slovakia, ktorú viedol od apríla tohto roku, je poverený inou misiou vrámci koncernu PSA Peugeot Citroën.
Táto nominácia je súčasťou politiky optimalizácie obchodných štruktúr skupiny PSA Peugeot Citroën v Európe s cieľom akcelerácie ozdravenia skupiny. Neznamená žiadnu zmenu pre postavenie samotných značiek Peugeot, Citroën a DS na slovenskom trhu, ktoré si udržiavajú vlastné teritória a vlastné špecifiká s cieľom čo najlepšieho pokrytia svojho trhu.
Matúš Paľa nastúpil do spoločnosti Peugeot Slovakia v roku 2003 na pozíciu manažéra flotilového predaja. V roku 2008 prevzal funkciu riaditeľa predaja a od roku 2012 zastával post generálneho riaditeľa spoločnosti Peugeot Slovakia.
Matúš Paľa má 35 rokov, je ženatý a má dve deti.

ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl

Používaním stránok prevádzkovateľa AUTO BUSINESS MEDIA s.r.o. súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.