Za menej ako 10 rokov predala Dacia v Európe a v oblasti Stredozemného mora vyše tri milióny vozidiel.
Stánok Dacia na autosalóne v Paríži poslúžil aj ako miesto pre odovzdanie kľúčov majiteľovi trojmiliónteho vozidla značky Dacia. Išlo o model Lodgy Stepway, ktorý si kúpil zákazník zo Španielska.
„Dacia predala už tri milióny vozidiel od obnovy značky v roku 2004. Ide o jedinečný výsledok v automobilovom priemysle. Značke sa podarilo vytvoriť si dobrý vzťah so svojimi zákazníkmi, ktorý je postavený na dôvere a blízkosti značky. Úspech značky Dacia spočíva aj v plnení očakávaní našich zákazníkov, ktorí hľadajú kvalitné, spoľahlivé a moderné vozidlo za prijateľnú cenu," dodal Nicolas Wertans, Renault Group SVP Global Sales.
Úspešný príbeh Dacia
Rok 2014 je pre značku Dacia veľmi vydareným. Počas prvej polovice roka sa celosvetovo zvýšili jej predaje o 24,4 %. Dacia sa môže pochváliť najmladším modelovým radom na európskom trhu a zvyšovaním predajov vo všetkých krajinách, kde pôsobí. Zaznamenala najväčší rast v Európe (až 36,2 %) za obdobie prvých šiestich mesiacov roka 2014. Podiel na trhu sa podarilo zvyšovať aj v krajinách na pobreží Stredozemného mora aj napriek horšej situácii v tomto regióne.
V súčasnosti sa pripravuje rozšírenie pôsobenia Dacie na nové trhy ako Izrael (do konca roka 2014) a upevňuje sa jej pozícia na trhoch, na ktoré vstúpila len nedávno (Veľká Británia, Írsko, Dánsko, Nórsko, Cyprus a Malta).