Hyundai otvoril najväčší showroom v Európe, vytvorený podľa nových štandardov dizajnu a corporate identity. Showroom v nemeckom Frankfurte je jedným z 200 v Európe, ktoré dostanú nový dizajn ešte do konca tohto roka.
Showroom, situovaný neďaleko centrály Hyundai Motor Europe, patrí novému partnerovi Delta Automobile. Dvojpodlažná predajňa má plochu 2466 m2, ďalších 2000 m2 je k dispozícii pre servis.
Nový dizajn kombinuje otvorený priestor, moderné zariadenie a najmodernejšie technológie, aby poskytol zákazníkom nový zážitok. Koncepcia dizajnu EMotion Park, inšpirovaná emóciami zákazníkov, pohybom vozidiel a prírodou, sa vyznačuje teplými bronzovými tónmi exteriéru kombinovanými s prirodzeným svetlom zaplavujúcim interiér, čím sa vytvára svetlé, vzdušné a sofistikované prostredie.
Zákazníci profitujú z relaxačného a inšpirujúceho prostredia s lóžami a tabletmi, ktoré návštevníkom umožňujú zoznámiť sa so značkou Hyundai v novej dimenzii.
Do roku 2018 bude mať všetkých 6000 predajní Hyundai na celom svete nový dizajn.