Hyundai faceliftoval dva svoje modely, ktoré dostali výrazné predné masky, ukázal aj nové i20 Coupe. Na vrchol radu i30 pribudla výkonná verzia Turbo.
Pre rok 2015 dostal Hyundai i30 nový dizajn karosérie, najvýraznejšou zmenou je veľká šesťuholníková maska chladiča a inovované bi-xenónové reflektory, ktoré sú teraz štandardne vybavené automatickou reguláciou dosahu.
Model i30 zároveň rozšíril ponuku prvkov aktívnej a pasívnej bezpečnosti. Dostal asistenčný systém na udržiavanie jazdného pruhu Lane Departure Warning System (LDWS) a systém Smart Parking Assist System (SPAS) pre autonómne parkovanie. Zaujímavú novinku predstavujú ventilované predné sedadlá, v modernizovanom rade i30 sú po prvý raz k dispozícii v segmente C.
Pre modernizovaný Hyundai i30 je k dispozícii rozšírená ponuka štyroch benzínových a troch naftových motorov, ktoré všetky spĺňajú emisnú normu Euro 6. Výkonové spektrum siaha od 66 kW (90 k) do 137 kW (186 k).
Zákazníci majú na výber tri turbodiesle – štvorvalec 1.4 CRDi s výkonom 66 kW (90 k) a 1.6 CRDi v dvoch výkonových verziách s 81 kW (110 k) a 100 kW (136 k).
Pri benzíne sú na výber tri štvorvalce s atmosférickým nasávaním, pokrývajúce výkonové pásmo od 74 kW (100 k) do 95 kW (135 k)..
i30 Turbo
Nový Hyundai i30 Turbo poháňa prepĺňaná verzia motora 1.6 GDI s výkonom 137 kW (186 k). Nový motor 1.6 T-GDI dosahuje maximálny krútiaci moment 265 Nm v pásme otáčok od 1500 do 4500, vďaka čomu má vysokú pružnosť. Krútiaci moment motora sa prenáša na predné kolesá prostredníctvom 6-stupňovej manuálnej prevodovky. Akcelerácia z pokoja na rýchlosť 100 km/h trvá 8,0 sekundy, maximálna rýchlosť je 219 km/h.
Zvýšenie výkonu o 28 percent a maximálneho krútiaceho momentu o 38 percent oproti motoru 1.6 GDI kompenzuje športový podvozok, 18-palcové kolesá a nové riadenie s bezprostrednejším prevodovým pomerom (2,78 otáčky medzi krajnými polohami). Hyundai i30 Turbo má výkonnejšie brzdy s ventilovanými kotúčmi priemeru 300 mm vpredu a plnými kotúčmi priemeru 284 mm vzadu.
Športový charakter automobilu zvýrazňuje nová maska chladiča, nový predný a zadný nárazník s červenými prvkami, denné svetlá z LED s novým dizajnom, dva výfuky a 18-palcové disky z ľahkej zliatiny
Charakteristický dizajn špičkového modelu v interiéri vytvára čierny strop kabíny, športové predné sedadlá, zadné sedadlá s čerenými prvkami, združený prístroj so športovým dizajnom a kontrastné červené prešívanie na volante, radiacej páke a čalúnení dverí.
Hyundai i30 Turbo bude k dispozícii ako trojdverový alebo päťdverový hatchback v jedinečných farbách vrátane exkluzívne vyhradeného odtieňa Jet Black.
Modernizovaný i40
Modernizovaný Hyundai i40 pre rok 2015 má zmenený tvar predných reflektorov a zadných skupinových svetiel, novú šesťuholníkovú masku chladiča, nový predný nárazník a integrované predné reflektory zo svietiacich diód LED.
V interiéri sú použité nové materiály vysokej kvality na volante, lakťových opierkach a hlavici radiacej páky. Ponuku vyhotovenia interiéru rozšírila hnedá koža Russet Brown.
Prístup kufra kombi uľahčujú elektricky ovládané dvere batožinového priestoru Smart Power Tailgate, využívajúce technológiu prevzatú z limuzíny Genesis. Dvere sa otvoria automaticky, keď sa vodič zozadu priblíži k vozidlu s elektronickým kľúčom vo vrecku. Ponuku prvkov vybavenia na želanie rozšíril vyhrievaný volant.
Modernizovaný Hyundai i40 sa bude vyrábať s dvoma benzínovými a dvoma naftovými motormi, spĺňajúcimi emisnú normu Euro 6. Výkonové rozpätie motorov od 85 kW (115 k) do 121 kW (165 k) pokrýva vyše 80 percent trhu.
Najpredávanejšia verzia turbodiesla 1.7 CRDi z konštrukčného radu U-II teraz dosahuje vyšší výkon 104 kW (141 k) aj väčší maximálny krútiaci moment 340 Nm. Výrobca predpokladá, že naďalej zostane najpopulárnejším motorom pre súkromných i flotilových zákazníkov, na ktorý pripadá vyše 50 percent predaja.
Nová 7-stupňová dvojspojková prevodovka DCT umožňuje plne automatický režim alebo sekvenčné manuálne radenie.
Model i40 kombi môže byť na želanie vybavený na zadnej náprave tlmičmi pruženia s elektronickou reguláciou charakteristiky Rear Electronic Damping Control System. Prepínačom jazdných režimov Drive Mode si vtedy vodič môže adaptovať aj charakteristiku pruženia podľa individuálnych preferencií. Drive Mode okrem charakteristiky zadných tlmičov ovplyvňuje aj riadenie, logiku prevodovky a reakciu škrtiacej klapky motora.
Funkcia Speed Limit Identification pomocou kamery rozoznáva dopravné značky obmedzujúce rýchlosť a zobrazuje ich na displeji TFT v združenom prístroji. Hyundai túto technológiu prináša vo svojom modelovom programe po prvý raz.
i20 Coupe
Po prvý raz Hyundai vytvoril trojdverový automobil segmentu B, ktorý sa výrazne líši od päťdverového modelu. Dynamický dizajn karosérie i20 Coupe má osloviť mladých, lifestylovo orientovaných zákazníkov.
Ponuka motorov spĺňajúcich emisnú normu Euro 6 obsahuje dva benzínové motory a dva turbodiesle s výkonovým rozpätím od 62 kW (84 k) do 74 kW (100 k). Od začiatku bude k dispozícii nový benzínový štvorvalec 1,4 litra z konštrukčného radu Kappa, v roku 2015 ponuku doplní nový prepĺňaný benzínový trojvalec s objemom 1,0 litra.