Ford v Európe rástol, bodovať chce záplavou noviniek

0
0
0
s2smodern

Predaj úžitkových Fordov vlani stúpol o úctyhodných 21 %.Ford predal v roku 2014 na svojich 20 tradičných európskych trhoch celkovo 1,16 milióna vozidiel, čo predstavuje nárast o 7,3 %.


Ford prvýkrát potvrdil, že v polovici tohto roka začne predávať úplne nový sedemmiestny model Ford Galaxy. Predstaví aj ďalšie nové modely, napríklad úplne nový S-MAX, C-MAX, Grand C-MAX, plug-in hybrid C-MAX Energi, Focus ST a Focus ST so vznetovým motorom, Mustang a zmodernizované modely EcoSport, Ranger, Transit Connect a Tourneo Connect. Úplne nové SUV Edge sa začne vyrábať koncom roka 2015.
Celkový podiel značky Ford v Európe vzrástol v roku 2014 o 0,2 na 8,0 % – najvyššiu úroveň od roku 2011. Ford tak obhájil pozíciu druhej najpredávanejšej značky v Európe.
Predaj úžitkových vozidiel značky Ford sa v porovnaní s rokom 2013 zvýšil o 21 % na 227 000 kusov, a to vďaka úplne obnovenému a rozšírenému radu vozidiel Transit. Vďaka tomu sa celoročný podiel spoločnosti Ford na trhu úžitkových vozidiel zvýšil o 1,4 na 11,4 %, čo je najvyššia hodnota od roku 1997.
Najpredávanejší model Fiesta zaznamenal nárast predaja o viac ako 5 %. Predaj SUV Kuga vyskočil o 31 %, vďaka čomu sa minulý rok stal najlepším predajným rokom od uvedenia tohto modelu na trh v roku 2008.
Modelový rad Transit, do ktorého patria modely Transit, Transit Custom, Transit Connect a Transit Courier, zaznamenal najvyšší ročný objem predaja od roku 2008. Predaj pickupu Ranger vzrástol o 39 %.

ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl