Oproti predchodcovi sa zostatková hodnota modelu Hyundai i20 zvýšila o 7 %. Tvrdia to štúdie na piatich veľkých európskych trhoch.
Analýzy, ktoré uskutočnili medzinárodná znalecká a oceňovacia spoločnosť Eurotax, popredná francúzska spoločnosť L'Argus, renomovaný taliansky špecialista Quattroruote a nemecká znalecká organizácia DAT, predpokladajú vysokú zostatkovú hodnotu nového modelu Hyundai na trhu Francúzska, Nemecka, Rakúska, Talianska a Španielska.
Zákazníci môžu očakávať, že Hyundai i20 novej generácie bude predstavovať lepšiu investíciu ako jeho hlavné konkurenčné modely v Rakúsku. Eurotax predpokladá, že verzia s benzínovým motorom 1,25 litra si po troch rokoch a najazdení 45 000 km zachová 49 % svojej pôvodnej nadobúdacej ceny, čím prekonáva etablovaných konkurentov v segmente ako sú Renault Clio (43 %), Peugeot 208 (41 %), Citroën C3 (40 %) a Opel Corsa (39 %).
Na talianskom trhu, kde Quattroruote očakáva výrazne nižšie hodnoty v rámci automobilového priemyslu kvôli ekonomickej kríze, Hyundai i20 novej generácie prekonáva svojich konkurentov zostatkovou hodnotou 40 %. Medzi nimi sú Volkswagen Polo (39 %), Peugeot 208 (37 %), Toyota Yaris (35 %) a Citroën C3 (32 %).
Vo Francúzsku L'Argus očakáva zostatkovú hodnotu 46 %, hneď za domácim modelom Renault Clio (47 %) a pred modelmi Toyota Yaris, Peugeot 208 a Opel Corsa.
V Nemecku si Hyundai i20 novej generácie podľa kalkulácií DAT zachová 49 % pôvodnej nadobúdacej ceny a v zostatkovej hodnote ho prekoná iba nová Škoda Fabia (50 %). Opel Corsa, Ford Fiesta a Fiat Punto sa umiestnili za ním. Aj Eurotax Španielsko hodnotí Hyundai i20 novej generácie pozitívne (45 %), hneď za modelom Peugeot 208 (46 %) a pred modelmi Ford Fiesta, Seat Ibiza a Opel Corsa.