Čas letí a nároky zákazníkov neustále rastú, Hyundai preto nespí na vavrínoch a priebežne modernizuje svoju aktuálnu ponuku. Najnovšie prešiel omladzovacou kúrou hatchback i20.
Nadčasovýdizajn modelui20 nestarne, štylisti značkypreto autoupravili len v detailoch. Prednú časť teraz zdobí nová, výraznejšia maska chladiča, ktorou sa i20 zaraďuje medzi aktuálne modely značky. Okrem masky dotvárajú modernizovaný celok aj prepracované nárazníky a iné zadné združené svetlá. Novinkou je aj nové veko batožinového priestoru, ktorého súčasťou je teraz aj evidenčné číslo. To sa sem presunulo zo zadného nárazníka. Vizuálnu príťažlivosť novinky zvyšuje možnosť získať kontrastné lakovanie strechy čiernym lakom Phantom Black (aj pre „oplastovanú“ verziu Active) a tri nové farby karosérie. Pre nový Hyundai i20 si môžete zvoliť aj 15- alebo 16-palcové zliatinové disky kolies.
Farebnejšia kabína
Viac farieb môže mať teraz i20 aj v interiéri. Ak zvolíte paket „Blue“,auto dostane úzke modré obklady prebiehajúce po celej šírke palubnej dosky a okolo vnútorných kľučiek dverí. Okrem modrej si môžete zvoliť aj vyhotovenie Red Point s charakteristickými červenými doplnkami kabíny. Bez zaujímavosti nie je ani fakt, že päťdverová verzia môže byť vybavená aj veľkým panoramatickým strešným oknom.
Doba digitálna
Vo výbave palubnej elektroniky pribudli nové prvky konektivity, umožňujúce integráciu smartfónu a využívanie jeho aplikácií. Hyundai ponúka pri i20 štyri úrovne infotainmentu. Základom je systém využívajúci 3,8-palcový monochromatický displej, nad ním je audiosystém s 5 -palcovým displejom a tretí v poradí je systém Display Audio s farebným 7-palcovým dotykovým displejom. Až posledná, štvrtá úroveň však ponúka aj integrovanú navigáciu a online služby Live Services. Chýbať nesmú ani aktuálne asistenčné systémy, i20 tak disponuje asistentom udržiavania v jazdnom pruhu, sledovaním mŕtveho uhla, predkolíznym brzdným systémom, sledovaním vodičovej únavy,či systémom automatického prepínania diaľkových svetlometov.
Benzínová liga
Na pohon auta slúžia výlučne benzínové motory. Základom je atmosférický štvorvalec so zdvihovým objemom 1,2 l a maximálnymi výkonmi 55 kW/75 k alebo 62 kW/84 k. Pre náročnejších zákazníkov je tu prepĺňaný trojvalec 1.0 T-GDi v dvoch výkonových verziách. Slabšia (74 kW/100 k) spolupracuje s päťstupňovou manuálnou prevodovkou, zatiaľ čo silnejšiu smaximálnym výkonom 88 kW/120 k automobilka kombinuje so šesťstupňovým manuálom. Výlučnepre verziu Active je kdispozícii aj atmosférický štvorvalec so zdvihovým objemom 1,4 l a maximálnym výkonom 74 kW/100 k. Ten Hyundai spojil so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Všetky motory sú vybavené systémom stop-štart, trojvalec 1.0T-GDi aj časticovým filtrom.