Certifikovaný test organizácie TÜV potvrdil, že systém elektrohydraulických bŕzd Continental MK C1 redukuje emisie CO2 plug-in hybridných vozidiel približne o 5 gramov na kilometer.
Skúška prebehla podľa novej normy WLTP a uvedený priemernou je hodnotou, dosiahnutou pri porovnávaní s konvenčnými hydraulickými brzdovými systémami. Význam tohto výsledku narastá spolu so stále vyšším tlakom na znižovanie emisií CO2 a postupným výrazným sprísňovaním emisných limitov.
Testovacie elektrohydraulické brzdy MK C1 (s elektronických ovládaním, bez priameho hydraulického prepojenia pedálu s brzdami) boli osadené na štandardnom plug-in hybridnom vozidle strednej triedy. Absolvovali tri skúšobné merania na dynamometri, ktorých výsledkom bolo o 160 Wh viac rekuperovanej elektrickej energie, čo je o 32 percent viac než pri konvenčných brzdách.
Ušetrená energia následne prispela k zníženiu spotreby paliva, a teda aj k uvedenej redukcii emisií. A samozrejme tiež predlžuje dojazd. Napríklad pri čisto elektrickej prevádzke vozidla s spotrebou kalkulovanou na 18 kWh sa dojazd predĺži približne o 4 percentá. Elektrohydraulické brzdy MK C1 sa začnú vyrábať v Číne koncom budúceho roka. Vozidlá, ktoré ich budú využívať, zatiaľ neboli špecifikované.