Ázijské značky vedú vo vnímaní kvality v Nemecku. Podľa Správy o kvalite (Qualitätsreport 2011) sú najkvalitnejšími automobilmi výrobky značky Hyundai. O subjektivite hodnotenia hovorí fakt, že sesterská značka Kia, zdieľajúca s Hyundaiom v nových modeloch väčšinu technických komponentov, skončila až na 14. mieste. O druhú priečku sa s rovnakým výsledkom podelili Honda, Toyota a Mazda.
Piata skončila Škoda, o šieste miesto sa svorne podelili traja nemeckí premianti Audi, BMW a Mercedes. V strede poľa sa umiestnili Seat, Suzuki a Volkswagen. Kia s Fordom je štrnásta, hneď za nimi skončil Renault. Ďalší Francúzi Citroen a Peugeot boli predposlední, resp. poslední, pred nimi sa umiestnil Fiat.
Výsledky berú do úvahy predovšetkým autá vo veku tri až desať rokov a údajne vychádzajú z viacerých zdrojov: z prieskumu medzi 8610 vodičmi, počtu zvolávacích akcií, výsledkov staníc technickej kontroly a dlhodobých testov motoristických magazínov na 100 000 km. Z takejto zmesi údajov sa dá vyrobiť akýkoľvek výsledok.