Zmeny v slovenskom Goodyear Dunlop

0
0
0
s2smodern

Boris TománekV spoločnosti Goodyear Dunlop Tires Slovakia dochádza v rámci celoeurópskej reorganizácie štruktúry k zmenám na vedúcich pozíciách na marketingovom oddelení a oddelení predaja. Boris Tománek, PR & Marketing Manager CZ/SK/H, bol vymenovaný na funkciu Brand PR & Interactive Marketing Manager pre strednú a juhovýchodnú Európu.

Na novovytvorenú pozíciu Cluster Marketing Coordinator pre región Česká republika, Slovensko a Maďarsko nastupuje Katarína Ardová, bývalá PR & Marketing Specialist spoločnosti Goodyear Dunlop Tires Slovakia. Jan Dobiáš sa stáva novým PBU Consumer manažérom a nahrádza tak odchádzajúceho Mareka Hlaváča.

Boris Tománek, ktorý pracoval na pozícii PR & Marketing Manager pre Českú republiku, Slovensko a Maďarsko dva a pol roka, bol novovymenovaný na funkciu Brand PR & Interactive Marketing Manager CSEE (stredná a juhovýchodná Európa). Od začiatku roka 2012 tak zodpovedá za plánovanie a koordináciu PR aktivít a interaktívnych médií pre 14 krajín strednej a juhovýchodnej Európy.

Zodpovednosť za realizáciu PR a marketingových aktivít v rámci Českej republiky, Slovenska a Maďarska od neho prevzala Katarína Ardová, ktorá bude od teraz zastávať pozíciu Cluster Marketing Coordinator. Katarína Ardová pracuje v spoločnosti Goodyear Dunlop Tires Slovakia päť rokov, posledné dva roky na marketingovom oddelení.

Zároveň došlo k zmene na pozícii PBU Consumer Manager pre región Česká republika, Slovensko a Maďarsko, kde Jan Dobiáš strieda Mareka Hlaváča. Jan Dobiáš pracuje v spoločnosti Goodyear Dunlop od februára 2010 a doteraz vykonával funkciu Marketing Manager Consumer and Commercial pre strednú a východnú Európu.

Katarína Ardová Ján Dobiáš

ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl

Používaním stránok prevádzkovateľa AUTO BUSINESS MEDIA s.r.o. súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.