Škoda otvorila prvé Handy ZŤP centrum

0
0
0
s2smodern

Otvorenie prvého Škoda Handy ZŤP centra v Bratislave.  Škoda Auto Slovensko otvorila svoje prvé Škoda Handy ZŤP centrum v Bratislave a dala tak zelenú zdravotne postihnutým motoristom. Centrum je súčasťou nového programu riešenia a rozvoja dopravnej mobility osôb so zdravotným postihnutím, ktorý spoločnosť predstavila v septembri. Postupne automobilka rovnaké centrá otvorí aj v Banskej Bystrici, Žiline a Prešove.

„V Škoda Auto Slovensko myslíme nielen rozumom, ale aj srdcom. Nesmierne nás preto teší, že ako prví na Slovensku ponúkneme prostredníctvom projektu Škoda Handy ZŤP pomoc hendikepovaným spoluobčanom, a to nielen poskytnutím plnohodnotných pracovných miest, ale aj pomocou pri výbere a kúpe nového automobilu. Veríme, že naši noví spolupracovníci budú nápomocní zákazníkom s rovnakým zdravotným postihnutím," uviedol Robert Baumgartner, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Nový program riešenia a rozvoja dopravnej mobility osôb so zdravotným postihnutím začína ako prvé poskytovať bratislavské centrum Auto Valušek, s.r.o. Zamestnanci tohto špecializovaného centra ponúknu všetky potrebné informácie, služby a asistenciu pri kúpe nového automobilu zákazníkom so zdravotným hendikepom, vrátane poradenstva pri úpravách vozidla podľa druhu postihnutia.

Predajné miesto je vybavené štyrmi vozidlami Škoda Roomster 1,2 TSI s výkonom 77 kW (105 k) a 7-stupňovou automatickou prevodovkou. Z toho jeden automobil je špeciálne upravený na ručné riadenie a obsahuje tiež strešný box na prevoz invalidného vozíka pre potreby motoristov ZŤP. „Bratislavské centrum Škoda Handy ZŤP sme plne prispôsobili zdravotne hendikepovaným zákazníkom. Má bezbariérový prístup, pracuje v ňom špeciálne preškolený servisný technik a automechanik na prestavby a úpravy vozidiel pre ZŤP. Samozrejme, nechýba ani trenažér so simuláciou ručného riadenia," povedal Robert Baumgartner. Centrum Auto Valušek, ktoré funguje v rámci dílerskej siete značky, taktiež zamestnáva zdravotne postihnutých spoluobčanov.

Značka Škoda si je podľa slov konateľa importéra vedomá svojho vedúceho postavenia na slovenskom automobilovom trhu a z toho vyplývajúcej spoločenskej zodpovednosti voči najširšej občianskej spoločnosti. Preto popri sponzoringu športu a kultúry je sociálna angažovanosť ďalším z pilierov stratégie spoločnosti. Cieľom Škody Auto Slovensko je integrácia osôb so zdravotným postihnutím do spoločnosti pomocou a s dôrazom na vytváranie plnohodnotných pracovných miest.

ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl