V novom Peugeote 508 RXH sa spája dieselový motor HDi s elektrickým, elegancia vyššej triedy s intenzívnym potešením z jazdy, s cieľom vytvoriť originálnu víziu sveta „all road".
Nový model ukazuje smer, ktorým sa budú uberať automobily Peugeot. Má všetky predpoklady, aby spojil slobodu pohybu s potešením z jazdy, a to do podoby v danom segmente naozaj ojedinelej.
Po verziách 508 sedan a SW, ktoré boli na trh uvedené na jar roku 2011 a sú oceňované pre svoju eleganciu i schopnosť uspokojiť aj tých najnáročnejších zákazníkov, je 508 RXH ukážkou ďalšieho posunu vo vývoji modelového radu Peugeot ako celku. Nový model súčasne potvrdzuje technologický a environmentálny náskok, ktorý si značka Peugeot udržiava.
ATRAKTÍVNY I KOMFORTNÝ
Jeho vzhľad a špecifické tvary ho radia do sveta luxusných „all road" automobilov. Svetlá LED, dobre viditeľné vo dne aj v noci, majú podobu troch lamiel, umiestnených po stranách otvoru nasávania motora. Vytvárajú neobyčajný a atraktívny vzhľad auta.
Exkluzívny charakter automobilu je zdôraznený špecifickým prevedením interiéru s dekoratívnymi prvkami vo farbe medi, použitím ušľachtilých materiálov a koženého čalúnenia Alcantara. Úroveň prevedenia a výbava modelu 508 RXH zodpovedajú jeho technickej vyspelosti a súčasne úrovni automobilu vyššej triedy. Auto majiteľovi poskytne komfort i luxus vďaka hands-free prístupu do vozidla a štartovaniu, elektricky ovládaným predným sedadlám, head-up displeju, 18-palcovým hliníkovým kolesám, presklenej panoramatickej streche, vrstveným sklám bočných okien s akustickou úpravou, audio systému s navigáciou WIP Nav Plus a ďalšej výbave.
ÚSPORNÝ HYBRIDNÝ DIESEL
Pre Peugeot 508 RXH je vyhradený pohon 2.0 HDi FAP HYbrid4. Ide o prvý hybridný diesel na svete.
Pokiaľ ide o výkonnostné parametre, Peugeot 508 RXH môže využívať spojený výkon spaľovacieho a elektrického motora vo fáze zrýchľovania, pričom je k dispozícii okamžité zvýšenie výkonu (funkcia "boost" v športovom režime). Maximálny kombinovaný výkon takto môže dosiahnuť 147 kW (200 k) skombinovaním 120 kW (163 k) motora 2.0 l HDi FAP a špičkového výkonu elektrického motora (27 kW/ 37 k). Na vyvinutie krútiaceho momentu na prednej náprave sa využíva dieselový motor, pričom jeho hodnota je 300 Nm. Na zadnej náprave poskytuje krútiaci moment elektromotor a jeho maximálna hodnota je 200 Nm. Kumulovaná hodnota je 450 Nm pri nízkej rýchlosti, čo zaručuje vynikajúcu mobilnosť bez ohľadu na jazdné podmienky vrátane snehu a nespevnených povrchov, čím sa naplnili očakávania zákazníkov terénnych kombi ohľadom možností jazdy v teréne.
Uvedeniu modelu 508 RXH predchádzal príchod prvého hybridného automobilu značky Peugeot, 3008 HYbrid4. Predstavením ďalšieho automobilu s hybridným dieselovým pohonom Peugeot ukazuje, že bude aj naďalej pokračovať v presadzovaní svojej inovatívnej stratégie: uvádzať technológiu HYbrid4 u ďalších modelov a spojiť tak intenzívne jazdné zážitky s s ekologickou prevádzkou.