V srdci Paríža, na Rue Francois neďaleko Champs-Elysées, otvoril Citroën DS World. Ide o exkluzívny showroom špeciálne pre modelový rad DS, ale aj priestor pre výstavy či eventy.
Zaujímavé je, že nejde o prvý, ale už druhý DS World. Ten prvý bol otvorený v čínskom Šanghaji. Aj to niečo hovorí o význame mimoeurópskych trhov.
Vlajková loď showroomov značky ukazuje návštevníkom súčasnosť, ale aj fantastickú históriu pod dvoma písmenami DS, siahajúcu do roku 1955, samozrejme, aj v trojrozmernej podobe: uvidia tu napríklad Citroën DS19 z roku 1956.
Rovnako ako je línia DS symbolom francúzskeho ponímania luxusu, tak aj budovu zdobí priečelie v štýle Art Deco, vnútro je v typických DS farbách: čiernej, karmínovej a Champagne. V centre pozornosti je na mieru vyrobený luster s 900 perlami z fúkaného skla. Okrem áut a starostlivosti o zákazníkov na tej najvyššej úrovni nájdete vo výkladnej skrini značky aj DS World boutique. Každá kolekcia príslušenstva či batožiny sa tu objaví už v rámci uvedenia na trh. A aby ani zákazníci mimo Paríž nezostali ochudobnení, pripravil Citroën špeciálnu edíciu modelu DS3 pod pomenovaním DS World Paris.