Už 18 rokov po sebe je Renault najúspešnejším predajcom ľahkých úžitkových vozidiel v Európe. V roku 2015 tu jeho predaje rástli o 16,9 %.
Celosvetové predaje úžitkáčov od Renaultu narástli o 12,4 % na 387 000 vozidiel, globálny trhový podiel značky je 3,76 %, čo je 0,93 % viac ako v roku 2014.
Renault sa zlepšil vo všetkých regiónoch okrem regiónu AMI (Afrika, Blízky východ a India), kde boli predaje ovplyvnené zlými podmienkami v Alžírsku.
Na európskom trhu, ktorý celkovo rástol o 11,4 %, Renault zaznamenal rast predaja LCV na všetkých trhoch vrátane Nemecka, Talianska, Španielska a špeciálne vo Veľkej Británii, kde predajnosť dosiahla najlepšiu úroveň vôbec (rast trhového podielu o 1,2 percenta).
Aj vo Francúzsku vzrástol trhový podiel Renaultu o 1,2 % na 32,85 %, čo je najlepší výkon od roku 2006. Modely Kangoo, Trafic a Master sú tu najlepšie vo svojich segmentoch.