Škoda ukončila proces modernizácie showroomov. Na Slovensku ich má teraz 67, z nich 15 je postavených úplne nanovo.
Najširšia predajná a servisná sieť na Slovensku prešla najväčšou premenou za posledné dve dekády, značka ju odštartovala v roku 2013. Autorizovaní partneri podľa tlačovej správy importéra zaznamenali pozitívne ohlasy od zákazníkov na nový vzhľad autosalónov.
Škoda sa okrem vizuálnej premeny zamerala aj na prepracovanie zákazníckych procesov. Nové usporiadanie predajných priestorov optimalizuje starostlivosť o zákazníka a vychádza v ústrety potrebám rýchlej, priamej a otvorenej komunikácie. Filozofia prepojenia obchodného a servisného miesta ponúka možnosť priameho príjmu automobilu. Zákazník tak spolu so servisným poradcom môže sledovať proces overovania stavu svojho automobilu pri odovzdaní do servisu a o rozsahu odporúčaných opráv rozhodnúť priamo na mieste.