Fleet manažment vo firme, ktorej autám pribudne každý rok na tachometri viac ako 100 tisíc km, novelizovaný zákon o prevádzkovaní taxislužby, ale aj legislatívne zmeny, ktoré čakajú operatívny lízing. Aj o tom informuje nové vydanie magazínu FLEET firemné automobily.
S fleetovými manažérmi významných automobilových značiek sme hovorili o novinkách v ich politike voči firemným zákazníkom, spôsobe starostlivosti o fleetových klientov aj o nových zaujímavých modeloch, ktoré prídu na trh.
Informujeme aj o zmenách v nízkoemisných zónach v Rakúsku a Nemecku, kde sa sprísnili pravidlá pre vjazd áut plniacich staršie emisné normy. Paradoxom je, že normy pre nákladné autá sa niekde týkajú aj vozidiel N1, teda aj osobných áut, ktoré boli podľa slovenskej DPH legislatívy schvaľované pre odpočet dane ako typ N1 s deliacou mrežou, neskôr bez nej. Ich držitelia si teda musia dať pozor na zákaz vjazdu do niektorých miest a obcí Rakúska či Nemecka.
Podrobne rozoberáme aj novú legislatívu týkajúcu sa stáčania kilometrov, keďže firmám, ktoré takéto auto predajú, hrozia vysoké pokuty. Riešime aj problém pri nesprávnom zadaní evidenčného čísla pri kúpe elektronickej diaľničnej známky – pravidlá sú totiž také, že svoje peniaze už späť nedostanete.
V novom FLEETe nájdete aj ďalšie zaujímavé témy, či už o praktických skúsenostiach so servisom v nezávislej sieti, riešení mobility cez autopožičovnu, lízingu v regiónoch, elektronickej správe servisných nákladov alebo o falošných olejoch.