0
0
0
s2smodern

Čítať ďalej: Už 1,5 milióna Octavií druhej generácieAutomobilka Škoda vyrobila 1,5-milióntu Octaviu druhej generácie. Jubilejný automobil - biela Octavia Combi vo verzii GreenLine - zišiel z linky hlavného výrobného závodu v Mladej Boleslavi. Do jubilejného počtu sa nezapočítava čínska produkcia technicky zhodného modelu, predávaného pod názvom MingRui. Octavia druhej generácie sa vyrába od roku 2004.

Comment

0
0
0
s2smodern

Čítať ďalej: Smart vytvoril elektrický pick-up for-usZnačka smart na začiatku budúceho roka v Detroite predstaví nový mestský pick-p s názvom for-us. So svojimi vonkajšími rozmermi (dĺžka/šírka/výška: 3 547/1 506/1 701 mm), by sa takmer zmestil na ložnú plochu typického pick-upu a aj pod jeho karosériou sa skrýva avantgarda. Vďaka aktuálnemu elektrickému pohonu pomocou motora s permanentným magnetom s výkonom 55 kW (75 km) možno na smarte for-us jazdiť bez emisií, agilne a živo.

Comment

0
0
0
s2smodern

Čítať ďalej: Peugeot 208 absolvoval predpremiéru v Riu de JaneiroPopulárna dvestoosmička francúzskeho Peugeotu má za sebou predpremiéru v brazílskom Rio de Janeiro. Veľkolepá show sa konala na námestí Cinelandia, kultovom mieste kultúrneho a sociálneho života štvrte Carioca pred tisíckami divákov. Voľba Brazílie symbolizuje internacionalizáciu značky a odkazuje na pozicioning modelu 208 „Let Your Body Drive".

Comment

0
0
0
s2smodern

Čítať ďalej: Mercedes-Benz smeruje k rekordnej produkciiPo rekordnej produkcii v minulom roku mieri Mercedes-Benz k ďalšiemu rekordu. Pre rok 2011 počíta s výrobou vyše 1,25 miliónov automobilov – a vytvorí tak nový rekord v 125 ročnej histórii podniku.

Comment

0
0
0
s2smodern

Čítať ďalej: Zostatkové ceny: Najmenej prerobíte na Dacii SanderoNajmenšiu stratu hodnoty na automobilovom trhu dosahuje Dacia Sandero 1.2 16V, po štyroch rokoch prepad ceny predstavuje 3565 eur. Sandero si pritom zachová 49 percent hodnoty nového auta. V triede mini najmenej prerobíte na VW up! – 4285 eur, zachová si 56,5 hodnoty. Vyplýva to zo štúdie nemeckého portálu Focus Online, ktorú vypracoval inštitút pre prieskum trhu Bähr & Fess Forecast.

Comment

0
0
0
s2smodern

Čítať ďalej: Nové Twingo: úspornejšie v nových šatáchFrancúzsky Renault uvádza na slovenský trh nové Twingo ako prvé vozidlo vyznačujúce sa novou vizuálnou identitou značky. Logo Renaultu na prednej kapote je teraz väčšie a vzpriamenejšie. Čierne pozadie zvýrazňuje znak a prezentuje značku robustným a sebavedomým spôsobom.

Comment

ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl

Používaním stránok prevádzkovateľa AUTO BUSINESS MEDIA s.r.o. súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.