Ďalšou z noviniek, ktoré Peugeot priniesol na ženevský autosalón, je model Rifter. Rovnako ako pri generačnej obmene modelu Expert, aj v prípade náhrady modelu Partner dochádza k zmene mena (predpokladám, že úžitková verzia si rovnako ako Expert ponechá svoje pôvodné označenie).
Novinka oproti svojmu predchodcovi, samozrejme, rozmerovo narástla (+23 mm do dĺžky) a bude ponúkať dva dĺžkové varianty (4,4 a 4,75 m) s kapacitou päť a sedem miest na sedenie.
Rifter dostane aj množstvo komfortnej a bezpečnostnej výbavy, o ktorej mohol doteraz jeho predchodca len snívať. Aj vďaka tomu sa jeho vlastnosti výrazne priblížia klasickým „osobákom“, no excelentná variabilita zostane zachovaná. Dokonca v ponuke výbav sa objaví aj verzia GT.
Rifter dostal aj novú podvozkovú platformu EMP2, pričom architektúra podvozku, kombinujúca nezávislé zavesenie predných kolies typu McPherson a zadnej „háčkovej“ nápravy (vlečné ramená spojené torzne pružnou priečkou), zostala zachovaná, aj keď najmä zadná náprava je konštrukčne výrazne prepracovaná.
Pod kapotu Riftera sa dokonca dostane aj osemstupňový plnohodnotný automat (žiadna dvojspojka), ktorý bude kombinovaný s najsilnejším benzínovým a naftovým agregátom s rovnakým maximálnym výkonom 96 kW/130 k. Maximálne výkony benzínových motorov (so zhodným zdvihovým objemom 1,2 litra s prepĺňaním) sú 81 kW (110 k) a spomínaných 96 kW (130 k), v prípade naftových alternatív budú k dispozícii motory 1.5 BlueHDi s maximálnymi výkonmi 55 kW (75 k), 74 kW (100 k) a 96 kW (130 k).