V detailoch prepracovaný dizajn, viac výbavy, iné materiály v kabíne a ešte ekologickejšie motory – tieto zbrane vyťahuje v boji o zákazníka nový Renault Kadjar.
Po necelých štyroch rokoch sa Renault rozhodol omladiť svoje kompaktné SUV Kadjar a poslať do sveta jeho zmodernizovanú verziu. Spoznať by ste ju mali podľa širšej mriežky chladiča s bohatšou aplikáciou chrómu, prepracovaných nárazníkov s masívnejšími chrómovanými linkami a antény v tvare žraločej plutvy. Novým dizajnom sa môžu pochváliť aj zliatinové disky kolies s priemerom 17 až 19 palcov a vo vzorkovníku lakov pribudli tri nové odtiene – zelená Oural Green, modrá Iron Blue a šedá Highland Grey. Dizajnéri sú hrdý na nový svetelný podpis predných denných LED svetiel v tvare písmena C. LED technológiu dostali aj predné hmlové svetlá. Renault dokonca tvrdí, že v porovnaní s halogénovými žiarovkami spotrebujú full LED svetlá Kadjara až šesťkrát menej elektrickej energie.
S jasnejším obrazom
V kabíne auta sa objavuje nová kapacitná dotyková obrazovka s uhlopriečkou 7 palcov a jasnejším a citlivejším ovládaním než doteraz. Prepracovaný je aj panel ovládania klimatizácie a výduchy ventilácie, ktoré sú aj s kľučkami dverí a centrálnou konzolou pokryté saténovým chrómom. Akousi povinnou jazdou je aj nové čalúnenie a efektnejšie prešívanie sedadiel s nastaviteľnou dĺžkou sedákov (vpredu). Pozdĺžne posuvná je aj predná lakťová opierka. Automobilka nezabúda zdôrazňovať ani fakt, že Kadjar disponuje kufrom veľkým 472 l, delené operadlo sa dá sklopiť páčkami priamo z batožinového priestoru a vďaka sklápateľnému prednému operadlu v ňom dokážete previezť predmet dlhý 2,5 m.
Filtrami a novými technológiami k ekológii
Úplnou novinkou pod kapotou Kadjara je prepĺňaný benzínový štvorvalec 1.3 TCe GPF. Je vybavený časticovým filtrom a prichádza v dvoch výkonových verziách (TCe 140 a TCe 160). Výkonnejšia môže spolupracovať okrem šesťstupňovej manuálnej prevodovky aj s dvojspojkovou EDC. Naftovú ponuku tvoria štvorvalce Blue dCi 115 (1.5 dCi) a Blue dCi 150 (1.7 dCi)
Viac trakcie pre „dvojkolky“
Verzie s pohonom všetkých kolies disponujú, rovnako ako doteraz, trojicou režimov 2WD, Auto a Lock, majú svetlú výšku 200 mm a sú lepšie prispôsobené pre jazdu v teréne. Novinkou je však systém Extended Grip pre verzie 2 WD, čo je špeciálny program protipreklzového asistenta zlepšujúci trakciu na bahnitých a piesočných povrchoch.
Slovenské ceny nového Renaultu Kadjar začínajú od 20 490 eur.