Renault osviežil model Kadjar

0
0
0
s2smodern

 

V detailoch prepracovaný dizajn, viac výbavy, iné materiály v kabíne a ešte ekologickejšie motory – tieto zbrane vyťahuje v boji o zákazníka nový Renault Kadjar.

Po necelých štyroch rokoch sa Renault rozhodol omladiť svoje kompaktné SUV Kadjar a poslať do sveta jeho zmodernizovanú verziu. Spoznať by ste ju mali podľa širšej mriežky chladiča s bohatšou aplikáciou chrómu, prepracovaných nárazníkov s masívnejšími chrómovanými linkami a antény v tvare žraločej plutvy. Novým dizajnom sa môžu pochváliť aj zliatinové disky kolies s priemerom 17 až 19 palcov a vo vzorkovníku lakov pribudli tri nové odtiene – zelená Oural Green, modrá Iron Blue a šedá Highland Grey.  Dizajnéri sú hrdý na nový svetelný podpis predných denných LED svetiel v tvare písmena C. LED technológiu dostali aj predné hmlové svetlá. Renault dokonca tvrdí, že v porovnaní s halogénovými žiarovkami spotrebujú full LED svetlá Kadjara až šesťkrát menej elektrickej energie.

S jasnejším obrazom
V kabíne auta sa objavuje nová kapacitná dotyková obrazovka s uhlopriečkou 7 palcov a jasnejším a citlivejším ovládaním než doteraz. Prepracovaný je aj panel ovládania klimatizácie a výduchy ventilácie, ktoré sú aj s kľučkami dverí a centrálnou konzolou pokryté saténovým chrómom. Akousi povinnou jazdou je aj nové čalúnenie a efektnejšie prešívanie sedadiel s nastaviteľnou dĺžkou sedákov (vpredu). Pozdĺžne posuvná je aj predná lakťová opierka. Automobilka nezabúda zdôrazňovať ani fakt, že Kadjar disponuje kufrom veľkým 472 l, delené operadlo sa dá sklopiť páčkami priamo z batožinového priestoru a vďaka sklápateľnému prednému operadlu v ňom dokážete previezť predmet dlhý 2,5 m.

Porovnanie: Kadjar 2019 (hore) a Kadjar 2016 (dole) Porovnanie: Kadjar 2019 (hore) a Kadjar 2016 (dole) Porovnanie: Kadjar 2019 (hore) a Kadjar 2016 (dole)

Filtrami a novými technológiami k ekológii
Úplnou novinkou pod kapotou Kadjara je prepĺňaný benzínový štvorvalec 1.3 TCe GPF. Je vybavený časticovým filtrom a prichádza v dvoch výkonových verziách (TCe 140 a TCe 160). Výkonnejšia môže spolupracovať okrem šesťstupňovej manuálnej prevodovky aj s dvojspojkovou EDC. Naftovú ponuku tvoria štvorvalce Blue dCi 115 (1.5 dCi) a Blue dCi 150 (1.7 dCi)

Viac trakcie pre „dvojkolky“
Verzie s pohonom všetkých kolies disponujú, rovnako ako doteraz, trojicou režimov 2WD, Auto a Lock, majú svetlú výšku 200 mm a sú lepšie prispôsobené pre jazdu v teréne. Novinkou je však systém Extended Grip pre verzie 2 WD, čo je špeciálny program protipreklzového asistenta zlepšujúci trakciu na bahnitých a piesočných povrchoch.

Slovenské ceny nového Renaultu Kadjar začínajú od 20 490 eur.

Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019
Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019
Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019
Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019
Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019
Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019
Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019
Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019
Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019
Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019 Renault Kadjar 2019

 

ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl

Používaním stránok prevádzkovateľa AUTO BUSINESS MEDIA s.r.o. súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.