Je prvý tým, že nemení meno. Nástupca Peugeotu 308 ponesie rovnaké číselné označenie ako súčasný model. Tu sú prvé informácie.
Napriek tomu, že bude mať svetovú premiéru až v septembri na frankfurtskom autosalóne, prvé fotografie zverejnil Peugeot už teraz, v poriadnom predstihu. Nový model 308 je postavený na novej modulárnej platforme EMP2 koncernu PSA, čo umožnilo znížiť jeho hmotnosť v priemere o 140 kg. Rozmery ho radia tam, kam súčasný model – do nižšej strednej triedy. Dĺžka je 4,25 m, výška 1,46 m. Batožinový priestor má vysoko nadpriemerný objem 470 litrov.
Vpredu aj vzadu má auto LED svetlomety. Interiér dostal názov Peugeot i-cockpit a pripomína menší model 208. Aj v 308 sa budete na prístroje pozerať ponad malý volant, zaujímavý je opačne orientovaný otáčkomer. Ovládanie systémov auta je koncentrované v 9,7-palcovej dotykovej obrazovke.
Zatiaľ je známe, že najnižšia úroveň emisií CO2 sa dostala pod 85 g/km. Motorizácie budú zrejme dosť kopírovať súčasný model, Peugeot má najlepší stop & štart systém na trhu s dieselovým motorom, ibaže by aj tu prekvapil nejakou novinkou.
Nový Peugeot 308 sa bude vyrábať v Sochaux vo Francúzsku. Závody v Trémery a v Douvrine budú dodávať hnacie agregáty.