Muži chcú od áut výkon, ženy zaujíma farba

0
0
0
s2smodern

Slovenský zákazník často prekročí pôvodný rozpočet a utráca za doplnky.Muži a ženy majú pri kúpe auta odlišné priority. Ukázal to prieskum značky Hyundai medzi slovenskými zákazníkmi.


Slováci sa najčastejšie zaujímajú o výkon a spotrebu, ich nežnejšie polovičky sa pýtajú hlavne na farbu a parkovacie senzory.
Najobľúbenejšia farba pri výbere auta je pre obe pohlavia na Slovensku momentálne biela. Na druhom mieste sa u mužov umiestnila čierna a tmavohnedá, u žien zase strieborná a červená. Z prieskumu, ktorý vypracovala spoločnosť Hyundai medzi svojimi slovenskými zákazníkmi, ďalej vyplýva, že muži sú síce viac technicky zdatnejší, ženy ich však porážajú vo finančnej zodpovednosti.
Slovenský zákazník je síce podrobne zorientovaný vo všetkých parametroch auta, často však prekročí svoj pôvodne plánovaný rozpočet výmenou za ďalšie doplnky. Jeho nežnejšia polovička sa v technických otázkach stráca, ale väčšinou sa striktne drží sumy, ktorú pôvodne plánovala. V technických otázkach sú slovenskí muži naozaj odborníci a svojimi znalosťami často prekvapia aj profesionálnych predajcov.
Spoločnú prioritu majú muži a ženy v prípade, ak ide o rodinu s malými deťmi. Vtedy sú najčastejšie kladené otázky tie, ktoré sa týkajú objemu batožinového priestoru a konkrétne aj toho, aký kočík sa doň vmestí. Medzi ďalšie veci, o ktoré sa v rovnakom pomere zaujímajú muži aj ženy, patrí navigácia a vyhrievané sedadlá.

ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl

Používaním stránok prevádzkovateľa AUTO BUSINESS MEDIA s.r.o. súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.