S novou stratégiou mení PSA Peugeot Citroën aj identitu skupiny

0
0
0
s2smodern

Tmavá modrá v logu symbolizuje historické dedičstvo spoločnosti.Skupina PSA Peugeot Citroën predstavila novú stratégiu na horizont rokov 2016–2018 pod názvom Push to Pass. Zároveň zverejnila novú podobu identity koncernu, ktorej súčasťou je aj nové logo.


Od roku 1991 používané PSA Peugeot Citroën nahradí kompaktné PSA Groupe, ktoré bude symbolickým začiatkom novej kapitoly skupiny.
Nová stratégia skupiny je postavená na dvoch silných ambíciách. Stať sa svetovým konštruktérom automobilov s vysokou efektívnosťou a vyhľadávaným dodávateľom služieb mobility budujúcim si celoživotný vzťah so svojou klientelou.
Nová identita skupiny reflektuje posun k širšiemu portfóliu existujúcich aj budúcich aktivít. Symbolizuje dynamiku troch silných značiek – Peugeot, Citroën a DS. Cieľom je rozšíriť základňu klientov prostredníctvom digitalizácie.
Súčasťou PSA Groupe na Slovensku je automobilka v Trnave, ktorá stabilne vytvára takmer 3500 priamych pracovných miest a s nepriamymi pracovnými pozíciami prostredníctvom svojich dodávateľov dáva prácu celkom takmer 10 000 ľuďom. Technologicky je jednou z najnovších v rámci skupiny PSA. V uplynulom roku 2015 vyrobila viac ako 303 000 vozidiel. Dosiahla tak nový výrobný rekord, ktorý predstavuje medziročný rast takmer 19 %.
V Trnave aktuálne vyrába Peugeot 208 a Citroën C3 Picasso. V apríli 2015 oznámila ďalšiu investíciu vo výške 80 mil. eur do úplne nového modelu Citroën, ktorého produkcia začne najneskôr do konca roka 2016 exkluzívne len na Slovensku.
Podľa šéfa dizajnu skupiny Jeana-Pierra Plouého je nové logo ďalším krokom vývoja a rozšírenia produktovej ponuky PSA smerom k novým službám mobility.


ABM LogoCMYK

FLEET firemné automobily: online magazín pre stratégie riadenia firemných flotíl